پرورش ماهی تیلاپیا
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

راه اندازی پرورش ماهی تیلاپیا یکی از روش هایی است که امروزه افراد زیادی را به خود جذب کرده است در واقع پرورش ماهی همیشه جزء کسب و کارهایی بوده که افراد به اشتباه تصور میکنند کاری آسان و پردرآمد است اما از تمامی واقعیت های این خط تولید آگاهی ندارند. 

در ابتدای امر باید از وزارت بهداشت و سازمان های مربوطه نسبت به اخذ مجوز پرورش ماهی تیلاپیا تلاش کرد چرا که ممکن است روزهای زیادی را برای دریافت این مجوز تلاش کرد. 

برای اینکه بتوان هزینه پرورش ماهی تیلاپیا را به طور دقیق تخمین زد باید ابتدا نسبت به محل نگهداری این نوع ماهی اقدام کرد یکی از روش ها می تواند پرورش ماهی تیلاپیا در استخر سیمانی باشد که خرید تجهیزات آن هزینه های زیادی را می طلبد و از همه مهمتر اینکه شرایط نگهداری این نوع ماهیان بسیار حساس و سخت می باشد.

بهتر است بدانید ماهی تیلاپیا یکی از ماهیان ارزان قیمت است و به همین دلیل افراد سعی می کنند پرورش آن را گسترش دهند تا به درآمدزایی برسند. ضمن اینکه این ماهی می تواند بر سبد غذایی همه افراد نیز وارد شده و از آن استفاده کنند. 

اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود! ماهی تیلاپیا و استفاده از آن چندان هم برای بدن مفید نمی باشد چرا که از درصد چربی بالاتری نسبت به ماهیان دیگر برخوردار است و استفاده آن باعث گرفتگی رگ های عروقی و افزایش چربی خون می شود. 

ممکن است خیلی از افراد از این مسئله اطلاعات کافی نداشته باشند و مصرف این نوع ماهی را در برنامه های غذایی خود به طور مرتب قرار دهند اما سارگن استون به شما پیشنهاد می کند که حتما جدول ارزش غذایی این نوع ماهی را مورد مطالعه قرار دهید.

همچنین سارگن استون برای افرادی که می خواهند در این زمینه سرمایه گذاری کنند نیز خطوط تولیدی را معرفی می کند که بسیار پولساز هستند و هیچکدام از مشکلات پرورش ماهی تیلاپیا را ندارد و تجهیزات گران قیمتی نیز لازم نیست خریداری شود تا خط تولیدی راه اندازی شود. 

با مشاورین شرکت سارگن استون در تماس باشید تا در مورد نحوه کار تمامی این خطوط تولیدی مشاوره های رایگان دریافت کنید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر اقدام کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 988
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: